November 1, 2009

Amintiri din copilarie 1

Am sa pun niste poze de demult, nu chiar de cand eram copil insa :D. Au fost facute pe film, cu un aparat 'sapun' Kodak sau Polaroid. Sunt scanate si le-am lasat asa, oblice, netaiate special.

La un momentdat, 5 oameni s-au hotarat sa plece prin tara. Si au ajuns prin Baia-Mare, Huta Certeze si Targu Lapus. Au cunoscut pe drum oameni interesanti, extraordinari, cu care am baut palinca (mai mereu).


In gara in baia mare, veneau asa de des la noi tigancile sa ceara bani incat am facut un banner pe care am scris "NU vrem, nu cerem, nu dam, nu avem NIMIC! A citi acest semn e pierdere de vreme" - ultima parte e scris mic vertical. Veneau oamenii, se uitau... mergeau mai departe. Dar nu ne-a mai cerut nimeni nici un ban.


Sighisoara. Festivalul medieval. Ne faceam de mancare in camping, cartofi prajiti si salata la punga...yum.


O sa mai urmeze si alte poze din seria amintiri din copilarie :D, iar daca mai aveti poze din astea sau va recunoasteti in vreuna, nu va sfiiti sa lasati un semn...

3 comments:

Lucian said...

Hey tits, why so glum?!

Gwalchmai said...

Uitasem d poza cu cartonu' din Baia Mare...ce idee faina am avut atunci :P...Cat despre Sighi ...salata a la livada cred k era mai degraba la groapa+punga (foarte steril de altfel..punga nou nouta, spalata,alea alea groapa mare ca sa poata sa ia toata lumea...un deliciu! Mai am si eu cateva d-astea d la excursia "Tu Ardeal"... Da' ce tu vrei sa faci trafic postand poze cu prietenii? ...nttt!

Blakut said...

Mi-am amintit cand le-am aratat Sorinei de ele. Ma gandeam ca o sa va placa. Sa mi le mai dai, vreau sa incep sa le scanez pe toate, ca sunt destule. Pe hartie se vor distruge incet incet..