February 28, 2010

Serile culturale Maiart

Am fost sambata, pe 27, la ora 15, in cafeneaua din interiorul teatrului Nottara, ca sa vad un eveniment Maiart - ONG de tineret, arta si cultura in care am activat mai demult. Acolo s-a tinut o editie din seria de evenimente numita "Serile culturale Maiart", constand in discutii si prezentari care trateaza Evul Mediu, fiind conduse de o persoana avizata, in general un profesor sau alt cadru universitar.

Baietii (si fetele :P) de la Maiart au mai organizat si alta data evenimente din aceasta serie, acesta a insa fost primul la care am mers si eu. Desi setup-ul parea initial modest, in cafeneaua respectiva adusesera un laptop si un proiector, trebuie sa spun ca am fost placut impresionat. Titlul discutiei/prezentarii a fost "Conditia femeii in Evul Mediu" avand-o ca invitat pe domna Conf. Dr. Ecaterina Lung de la Facultatea de Istorie.

Pot spune ca a fost un eveniment reusit, prezentarea trecand prin istoria evului mediu, atingand nu numai conditia femeii in acea perioada, ci descriind si viata omului de zi cu zi in general. Felul in care s-a vorbit si discutat i-a tinut pana la sfarsit pe aproape toti cei prezenti.

Pentru alte evenimente de acest gen fiti cu ochii pe
www.maiart.ro

Si mai ales pe blog:

http://culturalmaiart.wordpress.com/

No comments: