December 30, 2010

Niste Nori in Paris



4 comments:

claudia said...

imi place ultima. la celelalte doua parca e prea mult gri. ai facut un fel de hdr sau ai pus highlights prea mare? si e virat cam mult spre albastru

Blakut said...

Nu am facut hdr, am crescut fill light-ul cat sa se vada cat de cat cladirile. Ele s-ar fi vazut foarte inchise altfel. Nu am avut prea multa experienta cu procesarea, invat pe parcurs. De multe ori par gri imaginile de felul asta.

Culoarea albastra nu am adaugat-o.

Claudia said...

Am inteles. ai vrut detliu si pe cer si pe cladire. Dar in situatii de-astea cred ca e mai bine sa alegi pe una din ele, care sa iasa in evidenta. Nu doar ca detaliu dar si pt compozitia pozei.
Nici eu nu ma pricep prea bine, dar cred ca daca ti se pare gri sau nenaturala inseamna ca ai modificat prea mult.
Desi unele poze pot fi interesante cu alte culori decat cele naturale, ex mov in loc de albastru pe nu stiu ce cer, nu la toate se potriveste.

Blakut said...

Mi se parea un pic nenaturala, dar imi placea cum arata. Cam asa, ca experiment.